MeldNu.nl

Voorkom dat u het volgende slachtoffer wordt van oplichting

Melding maken Controleer gegevens

Fastor, Oplichting


Gemelde gegevens (Oplichting)

Gepleegd door:
Bedrijf
Soort melding:
Oplichting
Gebruikte methode:
E-mail en daarna producten besteld en betaald die niet geleverd worden
Bedrijfsnaam:
Fastor
Postcode:
7550AK
Plaats:
Hengelo
Land:
Nederland
Telefoon:
09001577
E-mailadres:
Rekeningnummer:
NL30ABNA0524590958
NL30 ABNA 0524 5909 58
Website / Webwinkel:
KVK:
71422188
Product:
Afslankpillen
Bedrag:
€ 39,95

Omschrijving van de melding:

Via mail een aanbod gekregen voor producten.
Product vervolgens via de website besteld en betaald via iDEAL.
Product nooit ontvangen. Telefoonnummer was eerst buiten gebruik. Wordt nu wel beantwoord met een bandje, 0,70 eurocent per minuut en er wordt niet opgenomen dus je wordt dubbel opgelicht.
Op e-mails naar het bedrijf toe wordt niet gereageerd of je krijgt een melding terug dat je moet bellen omdat ze te druk zijn op de e-mailafdeling.


Deel deze melding




Reageer op deze melding

*Zichtbaar bij de reactie
*NIET zichtbaar bij de reactie
(Bijv: factuur, e-mail, brief, document, screenshot)

Verplichte velden
** Met verzenden geeft u aan akkoord te gaan met de Gedragsregels en Gebruiksvoorwaarden

Wilt u reacties op deze melding per email ontvangen?
Mogen gebruikers contact met u opnemen?






Reacties (49)


Exact hetzelfde verhaal , Fastor afslankpillen besteld en betaald , kreeg meteen een mail terug dat de verzending 3 werkdagen vertraagd zou zijn, inmiddels 1,5 week verder, niets meer vernomen, inderdaad telefonisch krijg je niemand te pakken en op mail wordt ook niet gereageerd.
18-06-2018 - Wendy
Wendy, ik heb aangifte gedaan bij de politie van internetoplichting. Jij ook? Hoe meer aangiftes, hoe groter de kans dat ze actie gaan ondernemen!
18-06-2018 - Natascha de Ruyter
Heb exact hetzelfde meegemaakt
Niets ontvangen
19-06-2018 - Madeleine
Ook ik ben bang dat ik opgelicht ben!! Zal ook aangifte doen!
21-06-2018 - Jane
Dat zou super zijn Jane!
En Wendy en Madeleine misschien ook?
De politie is met mijn aangifte in ieder geval al bezig!
21-06-2018 - Natascha de Ruyter
Hallo
Ik.Heb op zaterdag 16 juni een bestelling gedaan bij fastor maar tot op heden geen bestelling ontvangen en ik krijg niemand te pakken als ik t nummer bel zou graag mijn 39,95 terug willen want volgens mij is t oplichting !
Kunt u mij helpen mijn geld terug te krijgen
Vast bedankt voor uw antwoord
Bianca roelofs
22-06-2018 - Bianca roelofs
Ze schijnen een facebook pagina te hebben, ik kan het niet zien omdat ik zelf geen facebook heb, wellicht is dit ook nep maar misschien dat er iemand even kan kijken wat daar op staat en eventueel een bericht plaatsen over dat het oplichters zijn!
22-06-2018 - Wendy
Ik heb precies het zelfde!!
Wil mijn geld terug!
22-06-2018 - Esther Roelofs
Jullie zullen het niet geloven, ik krijg net mijn bestelling in de brievenbus, het heeft 2 weken geduurd, maar alsnog, erg klantvriendelijk is het niet als je nergens reactie op krijgt, en adverteer dan niet, "vandaag besteld, morgen in huis"
23-06-2018 - Wendy
Ik heb al 2 mails verstuurd maar daar krijg ik ook geen reactie op, ben benieuwd of het dan ook bezorgd gaat worden
23-06-2018 - Esther Roelofs
Ook ik heb een product besteld bij Fastor.bv, ik kreeg een e-mail dat het product donderdag, uiterlijk vrijdag geleverd zou worden via TNT-Post, echter niets ontvangen! Natuurlijk wel betaald, achteraf realiseer ik me dat ik geen waarborgmerk van de Webwinkel heb gezien, dus ook ik ben er ingetrapt!!
Heel spijtig dat zulke websites gewoon bestaan om mensen op te lichten!!
23-06-2018 - Ans H.
Ik heb het bedrijf gemeld dat ik aangifte heb gedaan bij de politie. Ik heb ze ook een deadline gegeven om het door mij betaalde bedrag aan mij te retourneren. Vandaag heb ik mijn aankoopbedrag retour ontvangen. Maar het moge duidelijk zijn, deze webshop moet echt uit de lucht want het zijn pure oplichters!!!
25-06-2018 - Natascha de Ruyter
Ik heb nu een laatste mail gestuurd met de bevestiging van mijn betaling, want ze zeggen dat ik niet betaald heb. Dat ik weet van meer gedupeerde en ik anders vrijdag aangifte ga doen. Tevens dat ik mijn onkosten terug wil van hun fake 0900 nummer. Ze hebben het goed doen overkomen of het ‘echt’ is maar dit moet zeker stoppen!
25-06-2018 - Esther
Ik heb ook een bestelling geplaatst. Moest helaas wel 2 dagen wachten. Ze hadden een leveringsprobleem (email gekregen) maar wel netjes de beloofde spullen ontvangen.
25-06-2018 - Jolien
Ik ben bang ook weer opgelicht te zijn heb wel een mail gestuurd met dat ze het geld terug moeten storten en dat ik aangifte heb gedaan heeft iemand van jullie het geld toevalig wel al terug gekregen.
26-06-2018 - liesi
Ik heb ze een deadline gegeven tot vrijdag, bewijs van betaling gegeven want ze zeggen dat ik niet betaald heb. Tot op heden niets gehoord anders maak ik melding bij de politie
26-06-2018 - Esther
k heb ze ook besteld gister.. kon gelukkig wel achteraf betalen.. daarna dacht ik laat ik eens op Facebook kijken.. kom ik alleen maar meldingen tegen over oplichting. Heb ze meteen gemaild dat ik het wil annuleren en heb billink (achteraf betalen) ook gemaild. Alleen krijg ik net een bericht dat me pakket op de post is. Zal vast niks binnen krijgen en wil die zooi niet meer.. hebben jullie inmiddels al wat binnen?
Viel me ook op dat alle revieuws die geplaatst zijn op hun Site allemaal namen zijn die nergens te vinden zijn. Combi van voor en achternaam
27-06-2018 - Denise
ik heb precies hetzelfde verhaal als hierboven
ook zo stom dat ik er in ben getrapt betaald
en niets ontvangen
29-06-2018 - liesbeth maas
Zojuist melding gemaakt bij de politie van oplichting. Maandag mail gestuurd maar niets vernomen. Hopelijk dat de politie wat kan beteken.
29-06-2018 - Esther
heb via deze site voor 90,- aan producten besteld. kreeg een mail dat deze binnen twee dagen geleverd zouden worden via post nl en dat hun alleen een code hadden om te kunnen traceren waar de producten zijn, tot op heden niks ontvangen.. telefonisch contact alleen een bandje. heb een mail gestuurd , hier nog geen antwoord op
30-06-2018 - mm harleman
Ik heb vandaag ook de spullen gehad. Terwijl ik meteen had gemaild net na dat ik besteld had dat jk het niet wilde hebben!! Had beter eerst op Facebook kunnen kijken dan had ik nooit besteld! Ik hoef die troep niet eens meer, en in Engeland zijn ze te koop voor 8 dollar. Ik hoef geen troep van een oplichter. Maar ik kan het alleen retour sturen aangetekend. Maar adres nergens te vinden! Heb dus nu billink achteraf betalen gemaild. Heeft iemand het adres kunnen vinden??
30-06-2018 - Denise
ik heb het zelfde meegemaakt als Nathascha de Ruyter
01-07-2018 - charlotte brands
Ik heb vandaag een bestelling geplaatst maar nu ik jullie ervaringen lees ben ik bang dat ik er ook ingetrapt ben. Wat ontzettend dom van me! Ik ben online al wel op onderzoek uit gegaan en heb het adres gevonden waarop het bedrijf gevestigd is. Als ze “vergeten” mijn betaalde bestelling te versturen kan ik altijd nog even mijn geld ophalen. Dit soort bedrijven moeten veel harder worden aangepakt!
05-07-2018 - Lin
ook ik heb besteld maar niets gekregen,ik had eerder naar deze site moeten gaan had mij €39.95 bespaart. Bijlage
09-07-2018 - Ben
Beste lezers,

Ik heb vele mails gelezen omtrent dit bedrijf, Fastor, inmiddels gelezen. Buiten het feit om dat ze schijnbaar niet de goederen leveren waar je voor betaalt word je ook bedonderd als je hun servicenummer belt. NIET bellen. Ik heb zojuist KPN aan de telefoon gehad. Ik heb een rekening van € 560 deze maand. Mijn belkosten naar Fastor waren ongeveer € 35 per minuut. KPN kan de kosten van Fastor, om precies te zijn € 502-, niet crediteren. Ik kan nergens naar toe om deze kosten ongedaan te maken. Deze mensen zijn oplichters!!! Ik ga bovenstaande ook melden bij de politie.
09-07-2018 - Jamila
Zijn er ook ingetrapt ... ze hebben precies nog een bedrijf ..Naast dit bedrijf heeft Fastor Holding BV nog één andere bij de Kamer van Koophandel geregistreerde dochtermaatschappij waarvan het gedeeltelijk of volledig eigenaar is. De andere (dochter)onderneming is:
Van Diermen Marketing BV, gelegen aan de Jan Tinbergenstraat 224 in Hengelo (gemeente Hengelo) en dit is een eigenaar ?? 2018-04-16: Nieuwe inschrijving: Per 13-4-2018 is Bestuurder Benjo Bernard Johan van Diermen in functie getreden.
09-07-2018 - Cindy Thijs
Pure oplichting ook ik 40 euro betaald en artikel nooit ontvangen!!
10-07-2018 - Moon gommers
Na vele mails en aangifte te hebben gedaan, heb ik een een mail terug gehad.
Nadat ik gemaild had over dat ik aangifte gedaan had heb ik 1 artikel ontvangen. Dat artikel wil ik natuurlijk terug sturen en mijn geld van hun terug krijgen.
Ik had 2 artikelen op 2 verschillende afleveradressen, dat hebben ze niet eens door!

Ook een mail terug gehad dat hun zelf met de politie bezig zijn🤣🤣🤣🤣🤣 Bijlage
11-07-2018 - Jane
Ook in gestonken, via mail een aanbod gekregen voor producten.
Product vervolgens via de website besteld en betaald via iDEAL.
Product nooit ontvangen. Telefoonnummer was eerst buiten gebruik. Wordt nu wel beantwoord met een bandje, 0,70 eurocent per minuut en er wordt niet opgenomen dus je wordt dubbel opgelicht.
Op e-mails naar het bedrijf toe wordt niet gereageerd of je krijgt een melding terug dat je moet bellen omdat ze te druk zijn op de e-mailafdeling. zowel in de avond als overdag geen contact mogelijk
12-07-2018 - P.J.
4-7-2018 besteld: Bij mij precies hetzelfde, wel betaald geen levering. Diverse mails gestuurd doch krijg GEEN reactie. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Grote oplichting
Waarschuwing: KOOP HIER NIET !!!!!
13-07-2018 - J.N. Lammers
Heb dezelfde ervaring besteld , betaald en mail gekregen dat het druk was en het twee werkdagen duurde om het te verzenden mail met gekregen op dinsdag dat ik het uiterlijk vrijdag zou ontvangen. Helaas nog steeds niets ontvangen en ook geen reactie op mails of telefoon word niet beantwoord
Kunnen we opgelicht niet inschakelen???
17-07-2018 - Denise
Hetzelfde meegemaakt
18-07-2018 - Laetitia
Heel herkenbaar wat er allemaal staat, 8-7 besteld, zou het allang binnen gehad moeten hebben,
Nu nog steeds niks gehad, ik lees hier dat het dus oplichters zijn.
Heb nu weer een mail gestuurd dat als ik vrijdag niks heb dat ik dan aangifte ga doen.
Heb ze al heel veel gebeld en gemailt, krijg gewoon niks.
18-07-2018 - Jeanine
Ik ben blij dat ik deze reactie tegenkom, het is voor mij precies het zelfde verhaal , identiek , vreselijk dat er bedrijven zijn die op deze manier mensen willen oplichten, ben er ziek van
19-07-2018 - Diana huisman
Ben denk ik ook opgelicht heb betaald en nog niks ontvangen meerdere keren gebeld en nog steeds geen contact nu bruef verstuurd maar ben bang dat ik niks ontvang... Bijlage
23-07-2018 - Corina Imming
Van 10 april is dit spelletje bij mij ook bezig. Had 2 producten besteld , betaald en deze zijn nooit toegekomen.
ter waarde van 39,90 euro. Eerst dacht ik nog in de fout te zijn omdat ik bij de ene betaling geen invoice nummer had ingevuld. Had dit bij de 2de betaling vermeld en de 2 invoices nummers daar ingevuld. Maar de levering bleef uit maar de mails met u hebt nog niet betaald en de dreiging met incasso kosten bleven komen.
Heb tevergeefs proberen te bellen ( geen bestaand nummer …) te mailen ( kreeg een mail terug dat ze het te druk hadden met mails te beantwoorden en je moest bellen. )
Heb geprobeerd naar hun FB pagina te gaan maar deze bestaat niet.
Echte oplichters hopelijk worden ze gevat.
Bah !
11de besteld nog niet ontvangen. 1 mail ontvangen dat het verzonden is en uiterst dinsdag ontvangen, niet dus. Hoeft ook niet meer. Ik krijg elke dag mails van hun dat ik een openstaande betaling hebt, maar op mijn mails krijg ik geen antwoord natuurlijk.
25-07-2018 - Mevr T
Bevestiging van je aankoop met korting!

Beste hedwig Rommelaere Verwerft,

Bedankt voor je bestelling!
Je unieke factuurnummer is INV01627. Bewaar het factuurnummer, zo kunnen wij je indien nodig sneller helpen.


Wil je via bank overschrijving betalen of lukte de iDeal betaling niet?
Je mag ook het bedrag onder vermelding van je unieke factuurnummer overmaken op onze zakelijke bankrekening. Zie hieronder de rekening gegevens:

Rekeninghouder: van Diermen Marketing BV
IBAN rekeningnummer: NL97 INGB 0008 1974 90
BIC: INGBNL2A
Naam en plaats bank: ING bank te Hengelo

Verschuldigd bedrag: €49,20

LET OP: Vermeld bij een bank overschrijving je unieke factuurnummer INV01627.

We willen je alvast heel erg bedanken voor je aankoop!

Heeft u toch nog vragen? Bel ons gerust op 0900-1577

Met vriendelijke groeten,
dit heb ik betaald met visa en krijg helaas NIETS AAN
ik ben al aan het mailen van 3 juni 2018
30-07-2018 - VERWERFT
Ik heb precies hetzelfde gehad als Natascha de Ruyter. Ik wacht nog steeds na het betalen op twee producten. Ook werd er continu gezegd dat ik moest betalen vanwege betalingsplicht terwijl ik al had betaald.
06-08-2018 - Laurens
Zelfde probleem zoals bovenvermeld. Op 10 juli ook afslankpillen voor 39.95 besteld en betaald. Een mail gekregen dat door de drukte mijn producten uitzonderlijk 2 dagen later gingen geleverd worden. Producten nooit ontvangen, telefoonnummer werkt niet en op verschillende mails die ik heb verstuurd geen reactie gekregen .
Echt een schande dat die zomaar hun gang kunnen gaan. Het zou een eenmanszaak zijn vermoed ik, via Google gekeken en het is een gewone bijwoning. De betaling is op naam van Mark van Diemen.
Sluit me aan bij de melding van mw. N. de Ruyter. Ook ik heb een bestelling gedaan en betaald. Bestelling zou over 4 dagen bezorgd worden. Het is nu al 4 weken verder. Bellen is een duur grapje en mails wordt automatisch beantwoord dat ze het druk hebben...
08-08-2018 - Max
Precies het zelfde verhaal. Betaald, niets ontvangen, geen reacties op diverse mails en geen telefonisch contact mogelijk. Ik zal ook aangifte gaan doen.
16-08-2018 - Judith
ik heb hier ook 1x besteld, ik kreeg een verpakking die heel anders was dan op de website. zou een voedingsschema krijgen, nooit gehad. me IEDERE dag 2x per dag mailen dat ik niet betaald had. Terwijl ik dat wel degelijk had gedaan. Die troep werkt niet eens !!
En gister avond om 23.00 een mail dat ik een bestelling geplaats heb en of ik even wil betalen ?? Als die troep niet werkt, ga ik toch niet nog eens bestellen. was allang blij dat ik van ze af was. Mail gestuurd, natuurlijk krijg je daar geen reactie op. Heb al eerder mail gestuurd en je hoort er gewoon niks van. Dan moet je een 0900 nummer bellen, en uiteraard word daar niet opgenomen. Als ik binnen 3 dagen niet betaal dan komt er een deurwaarder. Nou ik zal er op wachten !!!
23-08-2018 - bianca mutsaers
Precies hetzelfde verhaal als hierboven. Nu na een maand of 2 weer een mail gehad dat ik niet betaald heb.
23-08-2018 - E Danijeje
Idem met mij juist hetzelfde, bestelling maanden geleden geplaatst, betaling uitgevoerd via bankkaart.
Nu krijg Ik al een halfjaar dreigmails dat, indie ik niet betaal er 40€ extra kosten bijkomen.
Ik heb net gebeld en het telefoonnummer is niet in gebruik zegt men mij.
Hoe geraak ik van deze shit af???
MVG
Sonia.
27-08-2018 - SONIA GASIA
Via internet product gekocht en betaald. Ik kreeg verschillende e-mails dat ik nog niet betaald had. Overschrijvingsbewijs via e-mail verstuurd. Als antwoord kreeg ik een mail dat ze geen emails konden lezen omdat het te druk was. Op 22 augustus krijg ik een aanmaning dat ik het product nog niet heb betaald. Indien in niet betaal zijn ze genoodzaakt een incassobureau in te schakelen wat minstens 40 euro gaat kosten. Geprobeerd om te bellen maar telefoonnummer lijkt altijd bezet.
27-08-2018 - Ingrid Paulissen
Ik lees nu echt vaak dat mensen bellen! Terwijl er al paar keer door mensen is aangegeven dat ze hoge telefoonrekening krijgen wanneer ze er naar toe bellen! NIET BELLEN!!!

Ik had btw voor achteraf betalen gekozen, en billink heeft voor mij geannuleerd. Wat mij ook opvalt is cat ze het adres hebben veranderd..
27-08-2018 - Denise
Heb een product besteld in juni. Heb onmiddellijk mail ontvangen dat ze de bestelling en betaling goed hebben ontvangen maar dat er wat vertraging opzat bij levering. Op 12/07 terug mail ontvangen dat product verstuurd was en binnen 3 dagen zou geleverd worden met post nl. Alsook werd er gevraagd om een product uit te testen. Daar ben ik niet op in gegaan. Heb op 25/7 terug een mail verstuurd dat ik nog steeds niet heb ontvangen en de eis om het bedrag terug te storten op mijn rekening. Niets meer vernomen. En hun opgegeven telefoonnummer is niet actief vanuit BELGIE. KUNNEN JULLIE MIJ HELPEN AUB !!!!!! Bijlage
05-09-2018 - JEANINE